Hvordan får jeg tilgang til PREPP? Kommer det en e-post med informasjon for de som har kjøpt medlemskap?

Når du har kjøpt tilgang til PREPP!, er det bare å logge seg inn med Vipps og så har du tilgang til alt innhold.

Jeg får ikke logget inn med Vipps. 

Mest sannsynlig har du da en annen e-post knyttet til Vipps-kontoen enn den du har brukt til å gjennomføre kjøpet. Gå inn på ”Profil” i Vipps-appen og trykk på “Personlig informasjon” og sjekk at du har riktig epost der. Hvis den stemmer og du fortsatt ikke får logget deg inn, sender du en epost til post@lavaoslo.no

Jeg har kjøpt månedsabonnement, når blir jeg trukket første gang? 

Det første trekket gjøres når du tegner et abonnement og så vil du bli trukket 49,- automatisk, samme dato, hver måned så lenge du er medlem.

Jeg kjøpte et årsabonnement og skulle få et gavekort inkludert, men har ikke fått gavekortet mitt. 

PREPP! ble snekret fort sammen som et svar på at bransjen igjen ble stengt ned, så vi har ikke rukket å koble de ulike tekniske systemene sammen. Derfor må vi manuelt sende dere gavekortene i en separat mail og det gjør vi selvsagt så raskt som mulig. Tar det mer enn en uke, så sender du oss en mail på post@lavaoslo.no

Jeg får ikke betalt med Vipps, har dere noen andre måter man kan betale på? 

Har du sjekket om kortet du har knyttet til Vipps er gyldig? Det må nemlig byttes manuelt hvis du har fått et nytt kort. Gå til «Profil» i Vipps appen og så trykker du på «Kontoer og kort» for å se om du har riktig kort i appen.

Jeg har ikke Vipps, kan jeg betale på noen andre måter? 

Beklager, men vi har ikke rukket å lage noen andre måter å betale på enn med Vipps.

Jeg kjøpte et gavekort på PREPP! hos dere, men fikk ikke noe annet enn godkjent i Vipps. Trenger jeg noe som dokumentasjon av gaven? 

Hvis du har kjøpt et gaveabonnement så vil mottakeren få en e-post av oss med din hilsen og en kode som de kan løse inn. Dette skjer etter at vi manuelt har prosessert bestillingen og det gjør vi så raskt som mulig.

Jeg har kjøpt abonnement, men har ikke fått noen bekreftelsesmail. 

Har du sjekket spamfilteret ditt? Når du kjøper et abonnement hos oss, blir det automatisk sendt en mail fra vår nettbutikk, men denne kan havne i spamfilteret. Ta kontakt med oss igjen hvis du ikke finner mailen der, så sjekker vi opp manuelt om bestillingen er registrert. Det vil den være dersom betalingen har gått igjennom i din Vipps.

Selve tjenesten blir lansert 1. februar 2022 og da får du en mail fra oss med informasjon om hvordan du får tilgang til alt innholdet der.

Jeg har fått et gavekort på PREPP! Når jeg legger inn koden på gavekort får jeg beskjed om at den ikke eksisterer. Hva gjør jeg? 

Ta gjerne et skjermbilde av feilmeldingen du får og send oss en mail på post@lavaoslo.no, så skal vi få ordnet opp.

Hvor ofte vil det bli publisert innhold fra PREPP!?

Vi publiserer nytt innhold på PREPP! flere ganger i uken, men det kan variere litt fra uke til uke.

Jeg har prøvd å kjøpe PREPP!-medlemskap flere ganger, men beløpet står bare som reservert på kontoen min og blir ikke trukket. Hva kommer dette av?

Hvis du kjøpte et abonnement før tjenesten ble lansert 1. Februar 2022, så har vi ikke trukket deg siden tjenesten ikke var aktiv da. Men du skal ha full tilgang til PREPP! når du logger deg inn med Vipps.